maandag 11 april 2016

het was me wat tijdens de vakantie ......

Het was me wat tijdens de vakantie... 

Een verrassing die kon tellen.
Sprakeloos.
En wie mij een beetje kent ..... niet makkelijk !
Met de mond vol tanden.
Maar blij.
Wat zeg ik, superblij.
Meer nog, megacontent.
Ik durf zelfs zeggen supermegablijcontent.
En dankbaar.
Wat zeg ik, superdankbaar.
meer nog, megadankbaar
Ik durf zelfs zeggen supermegadankbaar !!!

Ik ga hier geen namen noemen, 
of toch.
 Eentje. 
Omdat die het supermegaverdient. 
Alle anderen zullen me wel begrijpen !

Jenne, merci !!


Voor wie niet goed weet waarover het gaat....
Benieuwd?
Curieus?

Hou de blog in de gaten, je zal binnen een maand al heel wat slimmer zijn.

En voor de 'aandachtige' blogbezoekers... Op de foto's kan je niet anders dan al een tipje van de sluier zien. Je kan er niet naast kijken !!!

Dankbaar verraste groeten 
Meester Robbie


Geen opmerkingen:

Een reactie posten