maandag 25 juni 2012

schoolreis naar zee (deel 1)

Wachten op mooi weer kan soms een hele opdracht zijn. We hadden beslist dat, wanneer men mooi weer voorspelde, we er op uit zouden trekken naar de zee. Een leuke schoolreis ...
Maar het goede weer bleef maar op zich wachten en met nog 2 weken te gaan in het schooljaar hielden we de weerberichten zeeeeeeer nauwgezet in de gaten.
Uiteindelijk gingen we voor de minst slechte dag. ( hoopten we )

En we hadden geluk ... De grijze wolken die we bij ons vertrek op de parking van De Kim nog zagen, waren helemaal verdwenen aan de zee.

We gingen met iedereen van onze type 2 afdeling met de trein.
Om praktische redenen ging ik met de auto. Luis-Ricardo, Yary en Rhune mochten met mij mee met de wagen....
We hadden geluk ... Geen file en geen problemen met de aansluiting van twee opeenvolgende treinen ;-)

We waren dan ook als eerste in Blankenberge ( Sorry NMBS, maar ik hield me de hele tijd braaf aan de snelheidsbeperking )

Met ons drietjes begonnen we aan een standwandeling ...






Maar al gauw gingen we richting glijbaan ...




(oeps)


Na enige tijd kwamen ook de andere vrienden van school aan. En de zon was aanwezig... De meeste waren dan ook niet te houden om hun zwemkledij aan te trekken.







Iedereen had het goed naar zijn zin. Enkel Rhune vond het strand toch niet het meest leuke plekje van de dag ... Niet getreurd dacht ik ... Samen met Rhune deed ik een fikse wandeling en .......



Een terrasje.....

Wat de anderen nog allemaal deden, zie je in een volgend verslag.


groeten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten